Merhaba arkadaşlar. Bende skolyoz ve bel fıtığı vardı fakat teşhis çok eskiden konulduğu için derecesini bilmiyordum. Doğum olarak nornal doğumu çok istiyordum. Doktorum da beyin cerrahina yönlendirdi görüş için. MR çekildi ve belimdeki fıtıklar sorun teşkil edebilirmiş. Doğum esnasındaki baskı ilerlemesine, doğumdan sonra sıkıntılara sebep olabilirmiş. Beyin cerrahı bu yüzden sezaryeni önerdiğini söyledi. Riske atma dedi. Fakat normal doğumu çok istediğim için çok üzüldüm. Sezaryen doğum çok kötüleniyor ve aşırı korkuyorum bu yüzden. Sezaryen yapan anneler lütfen bilgi verir misiniz? Nasıl geçti, gerçekten toparlanilmiyor mu ? Psikolojik olarak çökmüş durumdayim. 37+3 üz şu an. Cuma çatı muayenem vardı. Sezaryen kararı alınırsa muhtemelen haftaya alınır diye düşünüyorum. Siz ne zaman sezaryen oldunuz ve bebeğiniz ne kadarlıktı ?