Kızlar eşimle kan uyuşmazlığımız var ilk gebelikte sıkıntı olmaz diye iğne vurulmadı kızımda negatif çıktığı için doğumdan sonrada vurulmadı şuan 2. Gebeliğim bu durumda gebelik sırasında vurulmak gerekiyor mu ilk çocuğum negatif çıktığı için soruyorum aynı durumda olan var mı