Mere 39 haftalık olduk hergun hurma yiyorum squat pilates yapıyorum 1 cm açıklık var ama nstde sancı çıkmıyor bilee ne yapıcam bennn eger 6 hazirana kadar dığum yapamazsam 6 hazıranda su sancıyla doğurucam bende bunu istemiyorum
ahenkk_1224 Mere bebeğin dünyaya gelme vakti vardır illaki sabretmen lazım 🌸 ben de kızımı 41+1de dogurmuştum.
Mere Duygudikicidkc ben yurt dışında yaşıyorum sezaryen olmam için ya bebegın ya da benim hayatımın tehlikede olması gerekiyor bask türlü sezaryen yapmıyorlar sezaryen bir seçenek değil burada
Mere ahenkk_1224 yaa evet öyle ama en azından açılmam olsun isterm 😀 kızlar erken doğar derler bir de bizimkininde gelmeye niyeti yok hiç
Ceyda_01 Mere evet yurtdişinda bende yaşiyorum ve öyle en son care sezeryan burda ama bende 42de doğurdum Hıc acılma yoktu ve sunı sancıyla geldı meşburen
EsmaNur1412 Mere Mere evet kiz 41ci haftamza gectik ama biwey yok cok moralim bozuluyo , hormon degiwkenliyi yawiyorm durduk yerde herweyi bahane uretip agliyorm
Ervaannesi Mere kim demiş kızlar erken doğar diye, anamın karnından 1 ay sonra çıkmışım 😂😂 eski zamanlar tabi ilgilenen de olmamış doktor demiş biraz daha gecikseydiniz ikinizde ölürdünüz diye. Vermiş suni sancıyı 😅
Mere EsmaNur1412 ahh hormonlarr gerçekten bazen durduk yere ağlıyorum ben de kendimizi yıpratmaktan baska bir şey değil 🤦🏼♀️😀