Mucizeannesi28 Bn düne gelene kadar çok hissediyodum dünde gayey güzel hissettim ama bugün çok az hissettim gibi oldu ama böyle çok hafif emin de olamadım. Her zman duzenliydi uzun süredir sağlık ocağına gittim kalp atışı guzel dedi başına bu şekilde gelen var mi
Jeixjd Mucizeannesi28 canım bende aynı haftadayım doktorum çok hissetmessin daha demişti ve zaten sürekli uyurlar dedi bende 3 gün hissedemedim diye korkmuştum stres yapma dinlen uzan hissedersin
cylnacelya35 Mucizeannesi28 dün bebek yerini değiştirmiş ondandır benimde o haftalarda az hissediyordum korkulacak birsey yok sancı yada şiddetli ağrı yoksa sıkıntı yok 22 haftalık olanlar pek hareketli olmazlar benim 28+5haftaligim çok hareketli heleki 31 32 olsun daha çok hareketli oluyorlar Rabbım bizlere sağlıkla kucağımıza Almayı nasip etsin amin…..
ebruee Bende 22.haftamdayım günü gününü tutmuyor bazen çok hareketli bazen çok az hissediyorum dün aynısı oldu yine hiç hissedemedim akşam ayaklarımı uzatıp altına minder koydum o zaman hareketlenmeye başladı. İçinizi rahat tutun o da uyuyor demek ki 😍
Mucizeannesi28 ebruee bnde genelde öyle hissederdim ne bileyim hissetmeyince tedirgin oldum hemen sağlık ocağına gittim oda kalp atışlari güzel dedi bielemedim tek iyi olsun da hissetmeyince gerildim bide
Irem88- Mucizeannesi28 22+4 benimkide aynı şekilde bigün baya hissediyorum sonraki gün sürekli bişeyler yiyip sağa dön sola dön bekliyorum kıpırtı yok hafif bi pıt pıt oluyor ama emin olamıyorum bebek mi değil mi anlamıyorum😅 sonra ki gün tekrar başlıyor tepiklemeye sanırım 26. Haftaya kadar normal bu şekilde olması
Mucizeannesi28 Jeixjd uzanıyorum bayadir da işte küçük küçük pıt pıt gibi ara ara oldu sanki onuda anlamadım
Merveli1 Ben de 22+6 dayım son bir kaç günde iyice hisseder hale gelmiştim sma bugün hiç hissetmedim. Bebeklerimiz allaha emanet ne yapalım; uyuyorlardır büyüyorlardır inşallah🙏
Mucizeannesi28 cylnacelya35 inslalah ya tek iyi olsun çok taktım kafama da ondan hani hissetmeyince. Gerildim durdum tek sağlıkli olsun 🤲
cylnacelya35 Mucizeannesi28 sıkıntı yok sürekli hissetmesin uyurlar bu haftalarda benim 28+5 haftalık dayız dün çok oynadı yer değiştirdi çok kötü oldum rahatsız etti şimdi de oynuyor dünkü kadar değil hele bide geceleri vurması oluyor uykudan kalkıyorum vurmasindan hayırlısı endişe yapma hayırlısıyla benim haftama gel çok hissedersin….
Mucizeannesi28 cylnacelya35 indlslah bı çok riskle geldik bu haftalara rabbim inslalah o haftaları da görmeyi nasip eder bizlere🤲♥️
Mucizeannesi28 Irem88- inslalah ya inslalah tek iyi olsun korkuyorum bn ne bileyim buvun ilk defa böyle oldu da