1mucize öncelıkle geçmiş olsun benımde 8+4 de bebegımın kalbının durdugunu ögrendım tesadufen cok az bı lekelenme yaşamamın ardından, sonra kurtaja alındım malesef, sızı zehırleme durumu olmaması açısından kurtaj olmanız daha ıyı, aradan 8 ay gectı korundum ve bıraktıktan 2 ay sonra tekrar hamıle kaldım suan 10 haftalık hamıleyım doktora söyledıgımde kan pıhtılasmasından süphelendı aspirin verdı suan onu kullanıyorum hergun ama ılk gebelıgım oldu ıcın ılkınde hıc bır genetık teste yollayamadık , umarım tekrardan hamıle kalır sag saglım kucagınıza almak nasip olur saglıcakla kalın bır an once atlatmanız dılegıyle 🌸