poyrazege111 Yorumlariniz için çok teşekkür ederim kızlar cinar yoğunlukta gibi bende cinar istedim ama eşim beğenmiyor doruk da ikinci düşündüğüm isim çınar koymamakta ısrar ederse doruk olabilir
Haticeyildiz 1PrensAnnesi poyrazege111 benim kardesimin adida burak cok sinirli bisey soylemeye gelmiyo ama cinarlar uysal oluyo
Haticeyildiz poyrazege111 ben cinar ege koyucam 💙 hem zaten sen kafanda bitirmissin gibi kullanici adin bile cinar 😊
poyrazege111 Haticeyildiz evet cok istedim cinar kulaga hoş geliyo hemde anlam olarak soylu uzun ömürlü sağlıklı tabi ama eşimi ikna edemiyorum 😕eşim olaya ağaç olarak bakıyor oraya takıldı 😂
Haticeyildiz poyrazege111 cinar ismini esim koydu daha cinsiyeti belli olmadan simdi 34 haftalik oldum diyoki cinar agac ismi dalga gecerler cocukla 😂😂😂 en basta koymasaydin dedim herseyini yaptirdim cinar diye bide alistim karnimi severken cinar diye seviyorum baska isme alisamam 😀😀 bak burak ismide cok guzel cinar burak olabilir ikinizinde gonlu olur hem
poyrazege111 Haticeyildiz aynı buda öyle diyor herkes dalga geçer diye herkesi geç kendi geciyor çınarım ağacım gel buraya yaslandinmi sen diye dalga geciyo görsen gülersin halimize😂😂😂😂
1PrensAnnesi poyrazege111 tanıdığım burak ismine sahip kişiler çok sinirliler hep O sebepten çınarla dorukta da bence Çınar daha hoş sonuçta köklü ve güçlü bi ağaç😍
poyrazege111 1PrensAnnesi hic çevremizde burak yok doğru olabilir isim çocuğa yansıyor zaten burak ismi eski bi isim yani duyulmusluk anlamında modern ama onu eşim beğendi
poyrazege111 Haticeyildiz oo ozaman eledim burak ismini 🤣 yusuf mert bunlarda çok yaramaz oluyor haberiniz olsun ben cevremde gorduklerim öyleler isim çocuğa yansıyo ya
Zeliha123 Canım önemli olan anlamları hangisinin anlamı güzelse bence onda karar verin çünkü anne babanın en büyük görevi çocuğa isim koymak
poyrazege111 Zeliha123 evet ya çok zor isim olayı karar vermek oğlumun adıda alper onuda dogunca bakarız dedik bi isim koyarız bi haftada zor karar verdik aslında bana kalsa ben koyar geçerim ama eşim bisey beğenmiyo bana bırak diyom isim işini kabul etmiyor😂
Zeliha123 poyrazege111 canım inan çok zor ben 33+4 günlük hamileyim isim yok çok kafamız karışık ne yapacağımızı bilmiyoruz 🙈
1PrensAnnesi poyrazege111 Taha Ergün inş ismi😍 Tahalar okul hayatında hep çok zeki çocuklar diye istedim biraz hiperaktifler ama çok akıllılar Ergünde kayınpederim ve eşimin adı😍 olgunluk zaten anlamıda
poyrazege111 1PrensAnnesi him sağlıkla kucağına alırsın inşallah ismiyle yasasin😊 taha talha bunlar zeki oluyo gerçekten
poyrazege111 Zeliha123 gerçekten zor ya senin doğumuna da az kalmış bi isim bulun biran önce dogunca ismi hazır olsun yoksa herkes karışıyor kaynana kayınbaba iyice kafan karışır 😁