Nskyhn Yavruhamsi tamam o zaman ben arada süreyim ya da 10 gün süreyim deneyim olmazsa sürmem devamında
Yavruhamsi Nskyhn ben Yenidoğandan itibaren zeytinyağı sürmüştüm pişik olmasın diye hem bebek için faydalı hemde doğal pişik önleyici belki denersiniz :)
Mihrimahvuslat Bukah üstünde az salataya gezdirilebilir yazmış annemlerin komşusu da kullanır kardeşim birkaç defa aldı yanından
Yavruhamsi Mihrimahvuslat herşeye iyi geliyor sadece sürüp güneşe çıkmayın yanık lekesi gibi leke bırakıyor genelde akşamları kullanılması tavsiye ediliyor
Nskyhn Yavruhamsi ben de öyle düşünüyorum kantoron zeytinyağı karışık kullanmayı düşünüyorum 🤭 en faydalısi bence
lunam Mihrimahvuslat çatlaklara iyi geliyor, ben hamileyken haftada bir iki kere kullanıyordum çatlakları önlemek için. Bebeğe de kullanılabilir pişik için ama asit oranının çok çok düşük olması lazım. Bir de yaralara izlere vs kullanılıyor. Benim babam yapıyor, bizde eksik olmaz kantaron yağı.
Bukah Mihrimahvuslat Rabbim istediğiniz ve dilediğiniz zaman sağlıkla hayırlı şekilde nasip eylesin İnşallah ☺️ o zaman deneyin çok güzel faydalı bir yağ 🤗
Hazalaskin Mihrimahvuslat ohooo her şeye var yanık, bere, tutulma , saçlara , cilde , çatlaklara bende 38+5 haftalık hamileyim şükür hiç çatlağım olmadı şimdiye kadar ama bimdekini bilemiyorum. Benim kayınvalidem yapıyor onu kullanıyorum
Hilal_44 Mihrimahvuslat ben göbeğime vücuduma sürüyorum çatlak oluşmasını engelliyor bide bebek doğunca onunla yağlıyorum her banyo sonrası yumuşacık oluyor teni
Guzucuk25 Mihrimahvuslat benimde cildim çok hassas tabi ama şimdi bilemedim ufacık biside hemen kızarıyor benim cildim