Haticenur4 Kızlar merhaba ilk gebeliğim kızım olucak Allah nasip ederse 6 günüm kaldı olarak görünüyor ama ne bir yalancı sancım nede başka bir belirtim yok doğumla alakalı sonuna kadar beklemeyi düşünüyorum normal doğum istiyorum başına gelen varmı