Ayku bende 9.haftadayım 6 haziranda muayenem var ozaman 11 haftalik olurum ben tüp bebek gebesiyim 6 haftaya kadar mide bulantıları ne yemek kokusu ne parfüm çok kötüydüm sadece meyve yiyordum 7 haftada düzeldim çok şükür herseyi yiyebiliyorum tek sıkıntım kullandığım igneler ağır yan etki yaptı tüm vücudum kasinip kabariyodu alerjik reaksiyon gecirdim