Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim 5 + 3 haftalık hamileyim son adet tarihine göre fakat doktor ulturasonda kese filan görmeyince alttan muayene etti ve orda da hiç bisey gözükmedi ve kan ve idrar verdim kan tahliline göre hamileyim ancak progesturon hormonu 5.5 çıktı ve doktor çok düşük buldu iğne verdi bugün yaptırdım perşembe günü tekrar kan verip kontrol ettircem böyle bir durum yasayan varmi nasıl oldu yazarmisiniz