Merhaba hanımlar, bu hafta 30 bitti 31.haftamıza giriş yapıyoruz. En başından beri hep aynı doktora muayene oldum. Ama İnstagramda karşıma bulunduğum şehirde daha iyi alanında uzman ve güven veren bir doktor çıktı randevu almak istedim mesaj attım gelebilirsin dedi. Şimdi son aylara girdiğimizde takibi zor olmaz değil mi? Yani içinizin rahatlığı mı yoksa mantık olarak en baştan beri gidiyorsun bebekle alakalı herşey onda kayıtlı diye eski doktorunuza mi devam ederdiniz? Doktorum sadece muayene sırasında sorduğumda cevap veren, doğum olduğunda ebeler bize haber veriyor doğuma yakın ben geliyorum dedi en son. Özel hastane olmasına rağmen ulaşmam çok zor. Ama yeni araştırdığım doktor sürekli hastaları ile mesajlaşıyor, anında tepki veriyor bana bile cevap verdi, o da özel hastane de doktor. Hamileleri için en son yürüyüş düzenlemişti.