bkoc 38+1 olduk evde herşeyi yapıyorum sağ salim bir an önce doğurmak istiyorum siz neler yapıyorsunuz benim oğlanın gelmeye niyeti yok sanki 🤣🤣
Hazalaskin bkoc Sen bekle bakalım sıra bizde 38+5 henüz gelen giden yok ama bi haftadır her sancıyı doğuruyorum sanıyorum 😂
bkoc Fatma_Can sadece ağrı olsa iyi, arada bir bulantı, mide reflüsü vs bir de benim karnım bayağı aşağıya düştü her kalktığımda zorlanıyorum, nstlerde kasılma sancı da var açıklık yok ama bi sağ salim geleydi 😢
Gamzeaydin13 03_ilknur canım benim de sol karnımın üstü ve yanı ağrıo boyle olan var mı içinizde 38+3
Poyrazinannesiiii bkoc aramızda 1 gün var sizinle benimde aynı gelmeye niyeti yok oğlanın karnımın kaşıntısından ölcem artık çatladı çatladıkça sivilce gibi oldu kaşındı kaşıdıkça kanadı koleztaz vardır diye kan aldılar cuma günü çıkacak sonuçlar diye bekletiyorlar sezeryan olacak her türlü kafası iri çatı darlığım var diye
bkoc Poyrazinannesiiii Allah yardımcın olsun, sezeryan da olsa Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin, bio diye trendyol da satılan bi Çatlak yağı var onu öneririm ben 1 aydır kullanıyorum fazla çatlaklık ve kaşıntı olmadı
Hazalaskin bkoc açıklık kontrol etmedi doktorum çatı muayenesini doğru bulmuyormuş Doğum başlamadan müdahele etmiycem dedi Doğum başladığında açıklığına bakarken çatınada bakıcam dedi
Poyrazinannesiiii bkoc Amin hepimiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 😇 bir sürü krem kullandım en baştan beri ama yok genetik demekki kilo vs çok almadığım halde felaket çatladı son haftalarda.
bkoc Hazalaskin anladım canım ben 1 gün yattım hastane de sancı çıktı çocuğun kalp atışları düşüyor sancı çıkınca dediler suni sancı ile çocuğun kalbini test ettiler normal doğum sancısına dayanabilir dediler sonra birşey olmadı gönderdiler o sırada rahim açıklığına da baktılar 1 cm bile yok beklemedeyiz
Gamzeaydin13 hurma ilişki bence fayda ettmio benim bugüne kadar yalancı sancı olmadı sadece karnımın yanları ve üstü ağrıo acaba sancımı oluo yoksa
EmirinBusrasi bkoc 37 38 haftalarda dogururum kesin dedim malesef gelmek bilmedi 😄🤷♀️ Son 4 gün belirtinin B’si bile yok gerisini sen düşün 😄😄😄🥺🥺🥺