Ipek1996 Ben de korkardım, 14 Nisanda suni sancıyla birlikte normal doğum yaptım. Doğumdan hemen sonra ayağa kalktım, (gerçekten hemen sonra 1 saat bile geçmemişti aradan) bebeğimi emzirmek için türlü türlü pozisyonları rahatça deneyebildim ağrım sızım olmadan. Normal doğum sonrası icin, bebeğin bakımında inanılmaz avantaj ve bebekte o şekildeki doğumda anneden yararlı bakterileri aldığı icin daha sağlıklı oluyor. Korkma, dua et, Allah kolaylık versin inşallah