Selcannnn Kızlar 31+2 günlüğuz bugun acayip bi karın ağrım var ve sağ böbrek hizamdan bi sanci gelip gidiyo pek düzenlide sayılmaz sol kasıktaki sanci hep var ayağa kalkinca yürümekte güclük cekiyorum karnım taş gibi sanki ben yürüdükce onlar asaga geliyomus gibi hissediyorum sebebini bilen veya basina gelen oldumu acaba doğum belirtisimi bunlar ?
Birguzelanne Merhabalar ben 13 haftalık hamileyim benim de sağ kasığımda hiç dinmeyen bir ağrım var.Diğer iki hamileliğinde de 8-9 uncu aylarda hep olurdu ve doktorum normal olduğunu söylerdi Allah'ı şükür iki çocuğumda sağlıklı bir şekilde doğdular.Çok sıkıntı yapma bazı bayanlarda olabilir.
Selcannnn Birguzelanne anladim canim cok sağol erken dogum riskim var olduğundan herseyden süphe ediyorum artik 🌸
Meleknar Birguzelanne Doktorunuzla görüştünüz mü? Akıntı sorununuz var mı? İdrar yolu enfeksiyonu da ağrı yapar ve doğumu tetikler. Bilginiz olsun.
Selcannnn Meleknar simdi geldim hastaneden canim nstde sancilarim 60 in ustu cikiyo 3 hafta daha dayanirsak cok iyi olcak erken dogum riskim git gide kotü bi hal almaya baslamis artik 34 haftada dogum gerceklescek buyuk ihtimal 😐😐