Verasmommm doğum dan önce 90 gün sigorta gününüz olması halinde doğum parası alıyorsunuz doğum dan sonra da sigortanızın devam etmes gerekiyor sigortanız dan çıkış vs olursa doğum paranız yanar süt parası sgk olması durumunda yatıyor
Doğum parası için doğum raporu ile sosyal yardımlaşmaya başvuru yap diyen de çok herkes birsey diyor 170 i aradınız zaman gerekli bilgiyi sizlere verir sağlıklı bir şekilde alırsınız inşallah kucağınıza evladınızı