ipekhatice valla ben bi ara hergün yiyordum hatta kıştı yaz gelmeden kase kase yemiştim ama tüm hamilelik tecrübesi olan anneler bana dondurma yemek hamilelikte iyidir ye dediler ben de güvenerek ve canımın istemesine de bakarak sürekli yiyorum tabii boğazlara ve gribe de dikkat etmek gerek bu süreçte tek tehlikesi bu olabilir