MucizeAnnesiiH Meryem_46 karnının içinde arada boyle kramp tarzında birsey oluyor nerde oldugunu hissetsem dokunsam orasi cok sert karnimin bu bebegin hareketi mi acaba
Meryem_46 MucizeAnnesiiH bnde öle hissetmiştim ilerleyen dönemlerde tekmelrini hissediyorsun tam olarak
MucizeAnnesiiH Meryem_46 ya bende 18 haftaligim da iki gundur karnimin icinde olagandisi şeyler oluyor emin olamadim bebek mi diye de 😂 teşekkür ederim