Damlakaraduman Tek başımayken çok içmiyorum ama yanımda 1 kişi sigara içsin o gün hemen hemen 10 15 taneyi buluyor sigaram tekken günde en fazla 6 7 falan içiyorum
Damlakaraduman Hiç bir şey yaşamadım ne tiksinti ne mide bulantısı normal bir hamilelik geçiriyorum belki de mide bulantım tiksinme falan olsaydı içmezdim diyorum belkide kendime öyle kandırıyorum o olsaydı içmezdim falan diye
Damlakaraduman Ayseaysa bebeğimiz çok şükür sağlıklı haftasına görede 1 hafta önden gittiğimiz söyledi doktorum sadece detaylı ultrasonda sol böbreğimizde genişme çıktı ama oda erkek çocuklarında çoğunda görülüyormuş doğumdan sonra yok oluyormuş
Anne12 Damlakaraduman ben daha beter hamilelikten önce günde 2 tane nargile içerdim. Ama hamile olduğumu ogrendigim gün bıraktım zaten tiksindimde. İlk hamileligimdede hemen bırakmıştım ama doğumdan sonra başlamıştım gene. bu sefer kendime sözüm var artık hergun icmicem anca arkadaşlarla keyif yapmaya çıkarsak içerim. Umarım sözümü tutarım 😅