Bugün muayene için randevum vardı. Doktorum kan ve idrar testi istedi. Perşembe sonucunu göstermek için gel dedi. İnternete baktığımda fetal doppler testi yazıyor. Bu test hakkında bilgisi olan var mı. Ve ayrıyetten perşembe için randevu almam şart mı?