Deletedmom83940 Bukah Allah’ın gücüne gitmesin ama hiç sevmem 😏 balıkçıda balık yemeyi tercih ederim teşekkür ederim yine de naçizane fikriniz için 😊
Bukah Deletedmom83940 yaaa 😀 ben aşırı severim hatta OMEGA deyince ilk aklıma semizotu geliyor benim😀 kış için de kuru halde var o derece
Biranne- Tarım kredi marketleri ve a101 de donmuş somon bulunuyor bilmiyorum nekadar saglıklı ama eşim sevdiği için alır ara sıra
Deletedmom83940 Bukah aslında karadenizliyim buralarda yeşillik daha çok tüketiliyor ama benim damak zevkime uygun değil mesela ıspanak mesela brokoli semiz otu sırgan hiç sevmem