Geçen bizim iş yeri ilaçlandı bu şekilde. Solumamızda sıkıntı var mı dedim hayır dedi adam. Kendisi de maske vs takmıyordu. Eski iş yerim ilaçlandığında da normal oturup çalışmaya devam ediyorduk bi yandan. Yani bir sıkıntı olmaz, yeni tip ilaçlamalar bu şekilde demek ki.