Bende 28 haftalığım daha dün kontrole gittim doktorum basının 31 haftayla uyumlu.oldugunu söyledi vuxuduuda 2 hafta ondeymis böyle olduğu zaman korkulcak bişey yok dedi sadece 4 kilonun üzerinde doğum yaparsın dedi doktorum sende endişe etme inşallah bişey olmaz sadece biraz şişman bebeklerimiz olur 🥰