sedamom00 https://resimcix.com/i/qM3S6016 Çatlatma iğnesi 15 günüm kan tahlili de negatif 1 gün adetim gecikti
sedamom00 Sinemekee aynen canım valla hep para tuzagı 🥺gebelik testine de güven olmuyor kaç gündür test yaptım hep silik çıktı dünde yaptım heveslenmiştim ki öyle gittim dün kan tahlili verdim negatif çıktı 😢😢
Sinemekee sedamom00 benimde öyleydi canım en iyisi sen adetin geçmesini bekle inşallah vardır öyle dua edelim biz ❤️
sedamom00 Sinemekee adetim 1 gün gecikti dün olmam gerekirdi olmadım doktorum 3 gün gecıkince test yap demişti Bn yapmayacağım zaten adet düzensizliğim var❤️🤲
sedamom00 Tusami aynen canım 10 gündem beri evde test yaptım silik çıktı dün yaptım 14,gün ümitlendim kan tahlili yaptım negatif çıktı bugün 15 günüm 1 gün adetim gecikti
Tusami sedamom00 testlerin hepsi yalan söylemez herhalde, kanda beta düşmesi olmuş olabilir, kimyasal olabilir
Tusami sedamom00 benim pazartesi 3 test silik çıktı geçen hafta, salı yaptım negatif, adet gecikti test verdim beta 19, kimyasal gebelik oldu. Günüm geçmeden test yapmayacağım bir daha
sedamom00 Tusami ben 8 ay önce düşük yapmiştım o zaman gebeliğimi 14 ile öğrenmiştim önemli olan 2 günde artması
Tusami sedamom00 artmadı benimde işte.. sen bi kaç gün daha bekle olmazsan adet yine bir kan ver, o da negatif olursa doktoruna bir görün, hayırlısı olsun canım