Ben gebeliğimde 30 kilo aldım sadece göbeğim çıkmıştı halbuki, doğumdan hemen sonra 10 kiloya yakın gitmişti şimdi 10 ay geçti karnım dümdüz 60 kiloya düştüm. Diyet yapmadım hiç bir zaman ama sürekli hareket halinde olduğum için kolaylıkla verdim kiloyu