inci_230911 Arkadaşlar epilepsi hastası olup gebeyken ilaç kullanıyormusunuz. Uzun süredir nöbet geçirmiyorum hafif oluyor nöbetim zaten ama ilaç tedavisi devam ediyordum. Doktorlar kesin bşy demiyor ilacı kullan veya kullanma kararsızım napacam🙄
Adensmom8 inci_230911 ben de 25 haftalık gebeyim ilacımı aynı düzende kullanıyorum Allaha şükürler olsun şimdilik bi sıkıntı olmadı inşallah olmazda bazı ilaçlar gebeliğe uygun benimkide onlardan biri doktorum gebe kalabilirsin sıkıntı olmaz demişti muhakkak doktora sor
Adensmom8 inci_230911 mesela depakin gibi ağır ilaçlar gebelikte çok sıkıntı diye duydum evlenmeden 2 yıl önce ilacımı değiştirmiştim
Nehir-Poyraz inci_230911 ben gebelik öncesi kesmiştim zaten nöbetlerim kesilmişti takip altındayım ama ilaçda kullanmıyoruz şimdilik bişey yaşamadk çok şükür
Seraphenden inci_230911 ben depakin kullanıyordum izin vermemişti doktorum alternatif ilaç sunmuştu oda zerre işe yaramıyordu mecburen gebeliği sıçramalarla geçirdim
inci_230911 Adensmom8 hangi ilacı kullanıyorsunuz. Ben karbelax kullanıyorum 300 mg yarısını günde geçen sene doktor kandaki seviyesine bakmıştı bi zararı olmaz kullan dedi. Şimdi kararsız kaldım doktorumda uzak yaşadığım yere
Adensmom8 inci_230911 ben keppra günlük 1500 mg kullanıyorum yani kafan karışıyorsa eski doktorunun numarasını bul ara derim çok ciddi bi konu çünkü
Adensmom8 inci_230911 kaldı ki rabbim hepimize şifa versin bidaha yaşatmasın ama benim nöbetlerim çok ağır nöbetler yani yarım saat hafıza kaybı yaşadığımı bilirim Allahım bidaha yaşatmasın 🤲
Ersayin1928 Adensmom8 ben de epilepsi hastasıyım ve 2.cocugu dusunuyorm ama çok da korkuyorm büyük nobetten.İlk gebeliğimde sık sık küçük nöbet gecitmistm ama sağlıklı bir çocuğum var şimdi de Dr a soyledigimxde kullandığım 400 #2 mg tegretolu 200#2 ye düşürdü ama ek olarak keprra 1000 mg dan günde 2 tane başlattı ve dozlar fazla geldi sanki bana.
Nehir-Poyraz inci_230911 benvida kullanıyordum canım. Ara vermiştik karaciğer enzimleri yükselmişti daha başlama zamanı gelmeden evlendim hamile kaldım ettim diye doktorda ara vereli uzun zaman olduğu için başlamadı eeg çekildi temiz çıktı takip edicekler
Adensmom8 Ersayin1928 keppra 1000 bana fazla geldi aşırı rahatsız oldum ama 500 mg sabah akşam 1.5 adet içiyorum çok şükür memnunum iki gebeliğimde de nöbetim olmadı son nöbetim 5 yıl önce oldu maşallah diyiyim de
Htc4345 Seraphenden şuan bnde lamictal kullanıyorum hamilelikte kullanilabilecek en güvenilir bir ilaç