Secilakpinar Yeni doğan için ıslak mendil hangi marka aldınız kızlar 6. Ayıma gireceğim şimdiden alayım mı erken mi sizce ? Siz ne zaman başladınız alışverişe ? 🥰
Bayancorek Secilakpinar Sleepy almıştım ben, 3 aylık bile hamile değildim o zaman. 🙈 Şimdi 6 aylık olduk. İlk zamanlar pamuk kullanacağım. 🌸
Habus Secilakpinar Baby turbo aldım. Bir ara çok iyiydi onun ıslak mendilleri ablam kullanıyordu ama şu an o kadar kuru ki keşke almasaydım 😔
Verasmommm Secilakpinar valla ben 3 aylıktı aldığımda çünkü devamlı zam geliyor bulmuşken indirimde almak istedim daha önce evimizde ıslak mendil olarak baby turco kullanmış ve memnun kalmıştık o yüzden baby turco ıslak mendil aldım akmaz kokmaz kesinlikle şimdiden al bence
Happyy_anne Ben yenidoğan için ebebek temizleme pamuklarından aldım ıslatıp sileceğim yenidoğan bebişin cildi hassas oluyor nolur nolmaz diye sleep naturalive yenidoğan diye ıslak mendil var onlarda aldım