aslhankrhan94 Melis2015 Vardır illaki 🙈 Rabbim yardımcınız olsun sağsalim alın kucağınıza inşallah 🤲 Bebişinizin cinsiyeti ne? Erkek geç doğar diyolar 🤭
Baykuss Melis2015 bende 39+6dayım hala gelmeye niyeti yok perşembe yatış cuma doğum olcak suni sancı ile daha fazla bekletmeyelim dedi 🤭
aslhankrhan94 Melis2015 Oooy 😳 Benimki de erkek 38-39 da doğurayım istiyorum bende. Tabi hayırlısı ne zaman ise o zaman olsun da 🤲 Merdiven filan inip çıksanız sürekli yürüseniz gelmez mi ki artık 🙈🤭
Gorkemm aslhankrhan94 valla benimki de erkek 39 olduk ne yürüyüşler ne merdiven çıkmalar squatlar pilatesler adaçayları hurmalar bana mısın demiyor 😂😂 çocuk hepsine kafa tuttu resmen ya
Melis2015 aslhankrhan94 walla asansörü hayatımdan çıkarttım günlük kaç kere 4.kata inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum yok yani olmadı pazartesiye kadar bekletcekler
Melis2015 Gorkemm hahaa😂 biz sabırsızlanıyoruz doğması için bebislerimizd dogmamak için inatlasiyorlar 😂
aslhankrhan94 Gorkemm Ay ciddi misin ya hiç böyle hayal etmemiştim 😳🙈 Ben çok hareket edersem filan istediğim zaman kolayca doğururum sanıyorum ya 🤣 Neyse hayırlısıyla olsun da, kurban bayramı doğar artık o kadar beklerse 🤣
aslhankrhan94 Melis2015 Maşallah 🤭 İlişki kolaylaştırıyo diyolar, kardeşim de öyle söyledi 🤔 Bilmiyorum son ay sık sık ilişkiye mi girmek gerek acaba 🙈🤭
Melis2015 aslhankrhan94 bence olması grektigi zaman oluyor ne yaparsak boşa gibi 🙃 bazıları yurumedgi halde hemencik oluyor
aslhankrhan94 Melis2015 Doğru diyosunuz 🤔 Doğum ve ölüm saati değişmezmiş zaten. Hayırlı zamanda sağlıkla olsunlar da önemli olan bu 🥰
Melis2015 Baykuss banada pazartesiye kadar zaman werdi ilk suni olmazsa sezeryan ddi en çok zoruma giden 38de sezeryan yapabiliriz ddiler normali beklemiştim normal olmazsa 3hafta fazla beklemiş olcam ama sağlık olsun ne yapalim
Melis2015 aslhankrhan94 amin inslalah sagliikli ve hayırlısından olsun Allahm herkese kucağına sapasağlam almayı nasip etsin 🙏🥰
Baykuss Melis2015 olsun bebiş için anne karnında ne kadar fazla dursa o kadar iyi bence sağlıklı olsunda geç olsun ☺️ İnşallah normal doğumla gelir bebiş