Ezgiduru ElanurEflin_23 37 haftada 2950 doğum yaptım bebek sonra 2700 e düştü kuvez e girmedi ama 32-33 hafta civarıydı sanırım 2 doz ciğer geliştirici olmuştum
Duygu_12 ElanurEflin_23 girmez kilosunu tamamlamış 37 cigerlerde gelişmiş oluyo bnce inşallah da girmez
Ezgiduru Duygu_12 sezaryan ama doğumum başlamıştı ben sezaryan istedim acilmam vardı 3-4 cm falan . Ağrım olmuştu o gün artı midem bulaniyodu aşırı derece . En son klozette kitlendim ve hastaneye gittik hem sancı hem açılma cikti
Sinemmmmm58 Duygu_12 aynen oyle hayirlisiyla canim 3030 gram dogdu bebegim 2 gun hastanede yattik sezeryan icin sonra taburcu olduk