3 cm açılma varsa nişan da olabilir. Bende öyle olmuştu. 37. Haftada çatı muayenesinde nişanım gelmişti. 38+5 te de doğum yaptım. O bir buçuk hafta 3 cm açıklıkla gezmiştim ilerlememişti. Tabi süreç herkeste farklı oluyor . Umarım hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🌸