Kkync benim bildiğim 34 te tekrardan alamıyorsunuz 37’yi beklemeniz lazım. Anca doktorunuz özel durum belirtirse tekrardan çalışamaz alıyorsunuz. Çünkü 37’de verilen rapor değil belge. Onu siz istemesenizde devlet otomatik sağlıyor. Doktorunuzla da görüşün ama ben alamıyorsunuz diye biliyorum