yagmurrrra Kızlar 18+3 hareketlerini hissetmiyorum normalde ultrasonda kıpır kıpır bi ayağını görüyoruz bir kafasını yani devamlı dönüyor falan ama ben hiç hissetmiyorum. İlk gebeliğim erkek bebek bekliyorum. Normal mi?🥹 Ne zaman hissettiniz?
EzgiKly yagmurrrra Gayet normal hissetmemeniz. Daha çok kücük oldugu için o kadar kuvvetli vuramaz zaten😊 20.haftadan snra gıdıklanma şeklinde hissedebilirsiniz🥰
Aycayuruk yagmurrrra normal canım kimisi 19 haftada kimisi 20 haftada hissediyor ama eminim sende bu aralar hissetmeye başlarsın zaten çok belirgin olmuyor şu sıralar göz seğirmesi gibi atıyor karnın
litfenama yagmurrrra şu an hissetmeniz veya hissetmemeniz aşırı normal. Kişiden kişiye değişen bir durum zaten.