Annekuzusu_Ayaz niye kendini suni sancıyla diye adapte ediyosun ki suni sancısız epuduralsiz normal yaptım ben ilkimi ve 2 saat sürmedi bile. Son zamanlar hareket çok önemli açılma ve normalin kolaylaşması için. O yA da bu iyi diyemem ama benim ve bebeğin sağlığı yerindeyse istekli sezaryan olamam ben ameliyattan korkuyorum 😄