İlk gebeliğim 👶🏻❤️
Kızlar merhaba Bugün kontrolüm vardı. Doktordan önce Nts ye girdim 15 dakika, doktor Nts sonucu görür görmez sancıların çok fazla dedi. Evet geceleri sancılarım yüzünden uyuyamıyordum ama hamilelikte normaldir diye hiç farklı düşünmemiştim. Ultrasonda rahim açıklığına baktı eğer rahim açıklığı olduğundan fazla olsaydı yatışımı yapıp ciğer iğnesi yapacaktı. Çok şükür açılmam olması gerektiği kadarmış. Fakat 1 hafta istirahat verdi yemek yemek ve İhtiyacını karşılamak dışında ayağa kalkmak yok dedi. Ve erken doğumu önlemek amaçlı Vajinadan kullanmak üzere Progestan200Mg kapsülü yazdı sabah akşam kullanıcam ve haftaya bugün tekrar kontrole gidicem. Bebeğimin durumu sağlığı gayet iyiymiş Boyumuz 45cm Kilomuzda 2570grm 🙏 Normal doğum olarak düşünüyorduk Temmuzun ilk haftası Fakat bu durumda Haziranın ortasını bulursak iyidir dedi. Rabbim herkese Hayırlısıyla evlatlarını kucaklarına almayı nasip etsin 🙏