Selam kızlar. 22 haftalık hamileyim. Yaklaşık 10 gündür her iki meme ucumda sarı sarı kabarcıklar var. Göğüs ucumda ağrı sızı vs yok ama göğsün kendisinde ilk haftalardaki gibi sızlamalar tekrar başladı. İlk hamileliğim olduğu için tecrubesizim. Aceba bu durum normal mi? Cevaplarınız için teşekkür ederim ☺️