Ben gecen sene 21 martta dogum yaptm cok memnun kaldim vakalarin en yuksek oldugu zamandi , ki yasak zamanı dogum yaptim. Doktorlar hemsireler cok iyiydi, odalar iki kisilikti ama tek kaldık pandemiden dolayi ve tertemizdi odalari. Kuzenimde 2 ay once 32 haftalik dogm yapti problemliydi zten hamilelik sureci. Oda cok memnun kalmiş. Ama şans mı bilemem bizimki 😊 memnun olmayan da var.