Ben 4 ay boyunca gülay hanıma gittim kesinlikle önermem ultrason da ilgileniyor ama net bilgi veren bir doktor değil sürekli tahlil istiyordu Bütçemi aşmaya başladi her gittigimde 500 liradan aşağı vermeden çıkmadım. Şehir hastanesinde Mercan hanıma gittim çok daha ilgili ve istediğin her soruyu rahat rahat sorabiliyorsun kadın rahatlatıcı ve net konuşuyor.