Aycayuruk Sütü sade haliyle içemiyorum kızlar şeker atmak istiyorum zararı olur mu? Yada bi öneriniz var mı?
Deletedmom_110 Aycayuruk siz yine iyisiniz ben sütü ağzıma süremiyorum küçüklükten gelen tiksintim var
Aycayuruk Nnanaa kullanıyorum tabiki çaya vs atıyorum ama sütü daha çok tüketiyorum bu süreçte o yüzden şeker atsam zararı olur mu diye düşündüm
Zeyyy35 Laktozsuz sütü deneyin normal sütlere göre tadı daha şekerli gibi ve sindirimi de daha kolay gaz yapmiyor