Fndsvg Bana göre 7. Doktoruma göre 8. Haftadayız. Yani neredeyse iki aylık. Dün büyük bi heyecanla kalbini dinlemeye gittik. Kese var. İçinde belli belirsiz bi şey de var. Ama kalbini dayamadık. Ayni durumda olan içimi rahatlatabilecek olan var mı?
Elifdilara Fndsvg hic korkma aynisi arkadasimin basina geldi.kurtaj gunu verdi hatta.alacaktilar bebegi. Herkes cok israr etti baska doktora gittiler ve bebek göründü simdi 2 yasinda:)))))
deletedmom213 Fndsvg kalp atışını duyamasada kalp atışını görebiliyor genelde dr lar Bence stres yapma bekle :) iyi düşün iyi olsun :)
Esramuratt Ben 8+5 de duymustum. Gerci ben doktora gec gitmistim ama o zaman bile zor duymustuk doktorun olumsuz bisey soylemediyse uzulme bence bebegin de etkilenir sonra insallah bi dahaki kontrolde duyarsin allahin izniyle
Fndsvg Esramuratt haftaya pazartesi görüşelim diğer ihtimalleri o zaman konuşuruz deyince doktor çok korktum. Zorlu bi süreç Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kavuşalım inşallah
Esramuratt Fndsvg insallah canim sen iyi dusun iyi olsun hersey allahtan insallah saglikla kucagimiza aliriz yavrularimizi