Deleted4445656 Kızlar böyle bişey duydum ne kadar doğru bilmiyorum hamilelikte nesquik süt içmek bebeğe faydalıymış kilo alması bakımında bazı yorumlarda anneler doktorum önerdi diyor.haftası geri ise bebegi geliştiriyormuş vs duyan bilen deneyen var mı?☺️
Hilemersoy Deleted4445656 evet doğru hem nesquik mısır gevreği tüketmek hem sütünü içmek. Bebeğe kilo aldırıyor kalsiyum içeriyor çünkü
SunnyG Sütün kendisi okey ama nesquik boşa şeker demek. Ha içmek istiyorsan iç ama özellikle fayda sağladığını sanmıyorum
Miniksercem14 Hilemersoy bende duydum bir böyle bişey eşimin tarafında gelinleri ebeydi ve her sabah nesguik yediğini söylüyordu bebeğin kilosu iyiydi doğduğunda yani bilmiyorum doğru mu ama
Deleted4445656 2koftemom geliştirmek degil onu rabbim yapıyor zaten. Beslenme ile kilo almasını saglamak ıstiyorum
Cigdemm1 Ben normal süt içemiyorum ondan kido markasının kakaolu sütünü içiyorum arada faydası var mı yok mu hiç bilmiyorum süt içmedim demeyeyim diye 😂