Kızlar doktor suyun baya azalmış ama bebeğin kilosu iyi doğum pozisyonunu da almış dedi. Her an doğuma alabiliriz takip et hareketlerini dedi. Haftada iki kez kontrole çağırdı. Her an her şey olabilir yani bebekte sorun gormedi ama ben yine de korktum suyun baya az deyince bir şey olur mu başına gelen var mı ?