Fato27 Kızlar merhaba ilk doğumum normal oldu kızım 2,5 yaşında suan gebe değilim ama genital bölgemde siğil oluştu ve yaktırdım ikinci bebeği düşünüyorum ama doktor normal doğum riskli olur dedi bu durumda olup sonrasında normal doğum yapan var mı acaba