Merhaba hanımlar marka ettiğim bir şey var göbeğiniz kaçıncı haftada çıkmıştı ve kaç kilo aldınız suna 19+4 çok azıcık bir göbeğim var bebeğim gayet iyi ama anlamadım en yakın arkadaşımla aramiz da 1 hafta gibi birsey var masallah bende daha cok hamile gibi duruyor kocaman gobegi var 57 kilo ile hamile kaldim şuan 59 kiloyum normal mi ilk gebeliğin merak icerisindeyim