bsraaktan Ben medipol mega da doğum yaptım. Yanında doğum sancısı çekerken ebeler oluyor seni yönlendiriyor. Asla yalnız hissetmiyorsun.hatta O sırada eşim ve annem de yanımdaydı.Ziyaretçi kabul ediyorlar ama eğer ziyaretçi istemem dersen yardımcı da oluyorlar. Benim eşim oda kalabalık olursa uyarın demiş oradaki görevliler ve gelip insanları uyarıyorlardı.