YeniGebe96 Deletedmom83940 bebeginiz kiz olabilir genelde kizda boyle oluyo diyorlar bende 7+6 ve sivilcelenmem var
Adeninannesiii Deletedmom83940 ay Arkadasım bi çirkinleşme dönemi oluyor insan kendini berbat hissediyor Ama takma 1-2 aylık bir süreç oluyor bu belki kızdır benim bebeğimde kız bendede olmustu
aslansmommm Deletedmom83940 ilk üç ay benimde yüzümde çok vardı sonra geçti şimdi 21. Haftadayım sırtım gögsüm sivilce patlaması yaşıyor maalesef bir çözüm yok sanırım buna katlanıcaz 🤦🏻♀️
Deletedmom83940 YeniGebe96 şakaklarımda çenemde alnımın ortasında bu ne çirkinlik ya ben ergenliğimde çıkarmadım sivilce 😢🥹
Deletedmom83940 Adeninannesiii sağlıklı olsun da kız erkek farketmiyor ama bundan iki ay öncesi resimlerime bakıyorum gerçekten çirkinleşmişim 😢