YakupNurAcar aynen 31+2 deyim bende butun dislerim sizliyo resmen curuk yok bisey bişey yok neyin nesi bu anlamadimm aldigimiz butun kalsiyum bebege gidiyormuş normalmis hamilelikte illa oluyomus doktorum oyle dedi ama daha 10 hafta var boyle nasil geçecek bilmiyorum. Bende karanfik atiyorum arada agzima caya vs ise yariyo suanlik yapcak bisey yok insallah dogumdan sonra gecer