Kızlar adet tarihime göre 33 haftalığız ama ultrason da 36 göründü dün. Bebeğimin kilosu 2,800 gram. Doktorum son adet tarihini baz alıyor. 2. Sezeryen olacağım için. Bu arada gebelik açlık şekerim çıktı diyet artı ölçüme başladım.. Duyan aa bebeğin kilosu çoook fazla normal değil diyor. İnternette baktım olması gereken kilo da diyorum. Hayır canım sen internete ne bakıyorsun diyorlar bide 🤦🏻♀️ Sizin bebekler bu hafta iken kaç kilo ya da kiloydu.?