zynpdmrl Bebeğim bugün hiç hareket etmedi ve mide bulantım var tatlı şeyler yedim ama yok ne yapmam lazım 28 haftalık bu arada
serifeacksz zynpdmrl Tatli biseyler yiyip sol tarafına yatmanı öneririm eğer hala hareket etmiyorsa doktoruna git
La_le zynpdmrl yordun mu canım kendini benimde 33 gün içinde uyuyor geceleri çok haraketi oluyor ılık bı duş al kendini rahatlat sonra tatlı biseyler ye sag sol dön artık bebeğin ne tarafta çok dönüyorsa o tarafta yat sakinleş stres yapınca bebeklerde etkileniyormus
Tuana_ zynpdmrl korkma uykuya çekmiştir Kendini tatlı ye sol tarafına yat biraz dinlen iyice dinle kendini
sukusu21 zynpdmrl simdi sakince uzanin ve guzel bir muzik dinleyin belki sadece dinleniyordur stres yapmayin bu da onun hareketsiz kalmasina neden olur guzel anne ve mutlaka doktoruna ters giden biseyler oldugunu hissedersen haberdar et
imrann O haftalarda benim de olmuştu Tatlı yeyip sol tarafınıza yatin hareket etmeyinn Karnınıza dürtün Yine hissetmezseniz hastaneye başvurun
sunset_momy Ya bende 25 haftalık oldum birkaç gündür çok hafif hissediyorum inanın 20. Haftada daha sert vuruyordu :( sebebi ne olabilir? İnşallah sizde en kısa zamanda hissederseniz rabbim yardımcımz olsn
Demhat sunset_momy ben de 26 oldum bugün yaklaşık 1 haftadır ben de öyleyim ya hareketleri azaldı sanki 2-3 hafta önce çok şiddetli vururdu
zynpdmrl Tuana_ oynamadı canım akşam eşim gelince dayanamayıp hastaneye gittik ultrason cihazı arızalı olduğu için nstye bağladılar çok şükür bi sıkıntı çıkmadı kalp atışında ebe uykudadır bu haftalarda olabilir dedi sonrasında nst bağlıyken hareket etti içimiz rahatladı 😌
Tuana_ zynpdmrl iyi oynadıysa sevindim dedim ya uykuya çekmiştir Kendini bende çok yaşadım çünkü her seferinde de hastaneye gittim dün mesela kontrolüm vardı doktor ultrasyondan baktı şuan hareketli dedi mesela ben hissetmedim