babysmommmm kaçıncı haftadasınız ben 19+4 te gittim iki hafta sonra gelin dediler biraz daha bebek gelişimini görmek için 21-22 haftalar arası gittim zaten size saat veriyorlar şu gün gelin diye. Sıra bekleme gibi bir durum olmuyor o yüzden. Daha fazla bekliyordum 400₺ verdik şuan 23+4 teyiz