Polat_nur11 Merhaba kızlar 💚 37 haftalık hamileyim Allah nasip ederse 6 haziran’da doğum olucak 🙏 İlk bebeğim merak ettiğim birşey var bebeği ilk kapıda mı babaya gösteriyorlar anne geldikten sonra odaya mı alıyorlar özelde olacak doğumum 🌸
Umay255 Polat_nur11 eltim doğum yaptı ilk babaya verdiler sonra anneyi odaya alınca 10 dakka sonra bebeği anneye getirdiler emzirmek için sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲
llFatma Polat_nur11 ya babaya veriliyor ya da bebeğe önce kontroller yapılıyor sonra odaya getiriliyor değişiyor ya
-siva01- Polat_nur11 hastaneye bağlı canım kardesimde özelde yaptı babayı ameliyat katında bile bekletmediler odada bekleyin dediler biz odada bekledik 10 dakikaya prensesimiz geldi 40 dakikaya da kardeşim geldi
sukusu21 Polat_nur11 anne bebek dostu sezaryen isteyin ve asla koynnuzdan ayirmayin birlikte cikin odaya onun size ihtiyaci var lutfen talep edin guzel anne cunku ilk bir saat ten tene temas yaptiginizda oksitosin ve prolaktin hormonlari hizla devreye girer ve sutunuzun daha cabuk gelmesini saglar 💟
Kubrailkan 17 gün önce doğum yaptım babasına verdi doktorum beni daha sonra çıkardılar bebeğim odadaydi gidince 🥰🙏
Nurnurs Hastaneye göre değişiyor canım benim kinde kapıda ilk babaya verip sonra yıkamaya götürmüşlerdi
haklisinesracim Benimkinde cocugu kimseye vermediler yanımdaydi sonra beni hazırladılar birlikte çıktık bebekle
Tunurr Polat_nur11 benim çocuğumu yatakta çıkartmışlardı kimseye vermediler sadece küçük tekerlekli yatakta gösterdiler sonra benim yanıma geldi aşıları ölçümleri yapıldı üstü temizlendi giydirildi beraber de odaya çıktık ben yatakta o kendi yatağında ama gözümün önünde odaya girer girmez yine başında hemşire vardı kimseye vermedi beni kendi yatağıma aktardılar hemşire herkesi dışarı çıkarttı anneler hariç bebeğimi kucağıma verdi emzirme serüveni için ❤️
melekimserra Polat_nur11 bende özelde yaptım ilk bana gösterdiler sonra babaya gösterdiler daha sonra da odaya getirdiler genel anestezi olmayacaksanız tabi normal doğum ve spinal de böyle
Verasmommm Polat_nur11 ablam özelde doğum yaptı. ilk önce enişteme vermişlerdi sonra anneme biz odaya götürelim dedik izin verdiler odaya hemşire ile birlikte aldık sonra kontroller için tekrar götürdüler ablamla birlikte geri getirdiler. her hastane farklı olabiliyor bu konuda.