Patito__ ya ben bu aya kadar her ay belirti yaşadım regl oldum o yüzden belirti bakmadım bu sefer sadece hafiften var gibi bide her zmn ictigum bıktı çayından dün tiksindim aşırı da sinirliyim eşime paso kızıyorum bide başım çok catladi dün o kadar tabiki bide çiş paso wcdeym o yüzden beklemeden baktım hatta dedim Amaan şimdi tek çıkar çizgi belirince gözlerim yerinden fırladı inanamadım 😀 bide rüyamda kız bebek gordum hemde çok yaramaz kuduruk yerinde durmuodu kahvemi bile icemiodum🤣🤣 nisan yağmurları toplayıp dua okumuştum icmistim gorumcm demişti bide tuzlu su olayı varmış 3 gün onuda yaptım 🤣